Søndag, februar 16, 2025
Ajman Department of Tourism Development (ADTD) er påbegyndt en seks-dages kampagnetur på tværs af Det Forenede Kongerige med det formål at øge antallet af besøgende til emiratet.
Turen vil dække større byer, herunder London, Newcastle, Reading og Edinburgh.
reklame
Samarbejde med Emirates Flyselskaber og fremtrædende hoteller som Ajman Hotel, Fairmont Ajman, Bahi Ajman Palace Hotel og The Oberoi Beach Resort, søger initiativet at fremvise Ajmans unikke attraktioner til det britiske marked.
Fremhæv Ajmans unikke appel
Under det arabiske rejsemarked understregede ADTDs generaldirektør, Saleh Mohamed Al Geziry, Ajmans særlige kulturelle og historiske tilbud.
Han bemærkede, at omkring 60 % af emiratets besøgende er familier, tiltrukket af kombinationen af luksusindkvartering og omkostningseffektivitet. Al Geziry udtalte: "Historien og kulturen i Ajman er anderledes end i de andre emirater. Det er noget, du kun kan finde her.”
Han fremhævede også, at det kan være 30 % til 40 % mere overkommeligt at bo på Ajmans femstjernede hoteller end tilsvarende indkvartering i naboemirater, hvilket gør det til en attraktiv destination for familier, der søger luksusoplevelser uden de høje omkostninger.
Forskellige attraktioner og begivenheder
Ajman tilbyder en række attraktioner, der henvender sig til forskellige interesser.
Emiratet er kendt for sine uberørte strande, der giver rigelige muligheder for vandsportsentusiaster.
Golfspillere kan nyde faciliteter i verdensklasse, mens naturelskere har adgang til adskillige vandrestier. Kulturelle og historiske steder, såsom Saleh Souq og Masfout Castle, giver besøgende et indblik i emiratets rige arv.
I 2025 har Ajman allerede været vært for vigtige begivenheder, herunder Ajman Motor Festival og Ajman Food Festival.
Sidstnævnte tiltrak omkring 10,000 deltagere, hvilket afspejler den stigende interesse for emiratets kulturelle og kulinariske tilbud.
Strategiske partnerskaber og fremtidsplaner
Samarbejdet med Emirates Airlines og førende hoteller understreger ADTDs forpligtelse til at levere omfattende rejseoplevelser.
Ved at samarbejde med disse enheder sigter Ajman efter at tilbyde problemfri rejse- og indkvarteringspakker, hvilket øger den overordnede appel til internationale turister.
Denne tur i Storbritannien er en del af en bredere strategi for at positionere Ajman som en førende rejsedestination.
Ved direkte at engagere sig med potentielle besøgende og rejsebranchens interessenter i Storbritannien søger ADTD at fremvise emiratets unikke tilbud og tiltrække en større andel af det internationale turismemarked.
reklame
tags: Ajman attraktioner, Ajman kulturarv, Ajman Department of Tourism Development (ADTD), Ajman begivenheder 2025, Ajman familievenlig destination, Ajman Hotel, Hoteller i Ajman, Ajman turisme, Ajman rejsepakker, Arabisk rejsemarked, Bahi Ajman Palace Hotel, Edinburgh, Emirates Airlines, Emirates Airlines partnerskab, Fairmont Ajman, internationale turister, London, newcastle, Læsning, Oberoi Beach Resort, UK, Det Forenede Kongerige, Rejsedestination, rejseindustri, UK promotion tour
Onsdag juli 16, 2025
Onsdag juli 16, 2025
Tirsdag, juli 15, 2025